måndag 18 augusti 2014

TGI monday!

Nu börjar min helg, så härligt! Jag har haft en kanondag. 

Sov länge, åt go-frulle, gick en lång PW innan det var dags för första passet hos Concor crossfit och nu är jag hemma och har ätit en go-middag också. 10 poäng! 



Mycket god bönpasta med bacon, vitlök, chili och parmesan, typ 10 gånger godare än det ser ut att vara!


Här är sköna on-ramp gänget!



Idag körde vi squat-serien, push-ups och pullups, massor med teknik och en liten WOD på slutet. 

Amrap 10 min
5 pullups
10 push-ups
15 air squats 

Jag körde med minsta gummibandet på pullups och varvade med ringarna varannat varv. 

7+15 varv, känner mig nöjd men pullupsen tog mycket tid. 

På onsdag är det dags igen och på torsdag ska jag ha en PT-timme då jag missar fredagspasset, kul! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar