måndag 11 augusti 2014

Måndag

Jag började morgonen med en PW, det är så skönt! Jag måste få in bättre rutin på det, förra sommaren och hösten gick jag i sort sett varenda dag. 


Efter att ha försökt vila ett par timmar utan vidare resultat så gick jag ner till gymmet istället. Det var så mycket folk (inte en enda tjej till dock!) så jag körde lite där det fanns plats, med fokus på armar och överkropp! 

1500 m rodd 
Bicepscurl med hantel 10 kg 10x3
Axelpress 25 kg 10x3
Kabel pushdown 10x3
Double unders, öva öva öva..
Handstand, öva öva öva..
KB swings 16 kg 15x3
Dra rep 50 m x5
1500 m rodd

Så skönt slut i armarna nu! 


Jag gjorde en jättegod proteinshake när jag kom hem med Fitnessgurus Mango protein, mjölk, färsk mynta och is! 


Nu ska jag snart jobba, första gången på över en vecka, känns som att jag har varit borta jättelänge. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar