torsdag 7 augusti 2014

Morgonstund

Mår som en prinsessa efter den här morgonen! Dock en otroligt svettig sådan, med träningsvärk i ALLA muskler. 

Jag och Tove började med ett pass Hot MOJO, det var det jobbigaste jag har kört, jag svettades som aldrig förr och sista kvarten räknade jag minutrarna innan jag fick gå ut och andras normaltempererad luft! 

Men efter en liten paus, ombyte och kokosvatten så körde jag Dirty 30, på ren jävla vilja, vidrigt var det. Och härligt såklart :) 


Jag delade upp det på 2X15 men jag kan lova att det gick i slow motion emellanåt. 

Nu är jag klar och påväg hem mot lite frulle/lunch och en välbehövlig dusch! 



Imorgon har jag bokat tid hos min naprapat, känner mig sne i ryggen och jag vet var det brukar sluta, så i förebyggande syfte. Jag vill inte börja min crossfit-kurs med ett ryggskott! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar