fredag 8 augusti 2014

Dagens träning

Idag var vi på gymet i flera timmar och jag var otroligt nöjd när vi gick hem, jag klarade både två och tre nya saker idag! 

Började med dagens WOD på min app Pocket WOD, som är grym! 


Sen tränade jag lite till på over head squats, idag körde jag 4x5 med 20 kg. 


Sen körde jag lite front squats, 
4x5 25 kg
4x5 30 kg


Efter det försökte jag maxa i marklyft men jag var alldeles för trött. 
Istället gav jag mig fan på double unders och klarade det, woho! Så jag tränade och tränade, jag fick inte till det med flera i rad men varannan double och varannan single. 

Sen boxjumps 3x10 innan pull-ups, idag satt det "lilla" gummibandet på stången istället så jag testade. 
3x5 klarade jag och några med knät i istället för foten. 
När jag klarade det var jag tvungen att testa toes to bars också! Jobbigt men kul .

Innan vi gick hem körde jag lite bicepscurls med hantel och magövningar, sen var jag hungrig på ett sjukt sätt! 

Nu, efter mat och hämtning av mini-me är vi alla hemma och redo för lite fredagsmys. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar