fredag 1 augusti 2014

Fredag!

Vi har hunnit med en hel del idag! 


Sinnessjukt trött imorse men vi hoppade upp tidigt för att åka till Björkvik med Tove. 


Det var ganska blåsigt så efter ett par timmar gav vi upp och åkte till Nacka Forum. Jag köpte den i särklass dyraste smörjen jag någonsin ägt! Inte med flit.. MEN den var underbar. 


När vi kom hem var vi helt slut både jag och Nellie, vi vilade och åt lunch. Sötpotatisplättar med pulled pork. 


Efter det orkade vi, läs jag, gå ut på en svettig PW och avsluta med lite häng i lekpark där jag hittade på lite allt möjligt, dips, push ups, squats, sit ups. Nellie tog tårt-beställningar och bakade som aldrig förr! 


Nu har vi badat och mumsat pannkakor i soffan, jag har fixat bröllopsnaglar tills imorgon. 


Nu, mera fredagsmys och testa frisyr inför imorgon! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar