torsdag 21 augusti 2014

Lat onsdag

Jag var uppe tidigt idag för ett möte, sen var det marsch hem och tillbaka till sängen efter en smarrig bananomelett med nötter till frulle. 
Jag sov dåligt hela natten så det var skönt, sen att jag inte kom upp från sängen förän det började bli kväll, haha! Vi kollade på film och sov om vartannat, väldigt skönt, och väldigt ovanligt för min del.


Sen ryckte jag upp mig, drack en proteinshake, älskar Fitnessguru's Mango protein, Melon/yoghurt är också jättegod.


Dags för crossfit igen, idag med en mördande träningsvärk i vaderna efter mina vadpressar igår, fy fa-an rent ut sagt. 
Men det var rätt okej för idag gick vi igenom alla pressar. Strict press, push-press, push-jerk och split-jerk, väldigt roligt och kul att få så mycket hjälp med tekniken! Split-jerk blev helt klart min favorit. 


Älskar mina kompressionsbyxor från Reebok, under döljer ett flertal lager av Linnex på vaderna, haha!

Nu har jag fyra jobbnätter framför mig och jag började med att anmäla mig till Tough Viking nästa helg, helt stört av mig men jag ser det som en utmaning, milt sagt. Jag har nog aldrig sprungit längre än 6-7 km och det här är 15 km plus en jäkla massa hinder.. Spännande och jäkligt läskigt! 


Här är en karta, herregud. 

Imorgon har jag en PT-timme på Concor crossfit, det ska bli väldigt roligt, hoppas att vaderna har gett med sig lite tills dess.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar