söndag 3 augusti 2014

Bröllop!




Igår var äntligen Anna och Gustavs stora dag, jag blir nästan lite gråtig bara av att skriva om det. Det var helt fantastiskt fint och det kunde inte ha blivit bättre.

Det togs en hel del fin-bilder men här är lite mindre bra iPhonebilder.


Färdkost på bussen ut till fina Kilskär.
 
 
Bröllops-selfie (en av många)
 
 
Kilskär!
 
 
Jag och mina två bodyguards till systrar.
 
 
Både Gustav och Anna sa ja!
 
 
Och anlände till festen i det här vrålåket.
 
 
Så fin bordsplacering som gick i Djurgårdsfärgerna.
 
 
Och pappa bidrog med visdomsord på sitt sätt.
 
 
Visdomsord OCH arm/fotband som han så nöjt beställde till den blivande bruden.
 
 
Underbara, fina Anna som var helt sagolikt vacker.
 
 
Vi kanske inte var fullt så vackra.
 
 
Lite bättre!
 


Challe Berglund var ledsen att han missade Anna men höll huvudet högt ändå!




Hela dagen var helt magisk och jag grät både en och tio gånger, så mycket kärlek och fina tal till Anna och Gustav som är värda precis all kärlek så fina som dem är! Jag är så glad att jag fick vara med på deras stora dag.




 


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar