fredag 8 augusti 2014

Naprapaten

Idag började dagen med ett besök hos naprapaten, jätteskönt och jätteont på samma gång!

Nu har jag ju inga jätteproblem utan har klarat mig i nästan ett år utan ryggskott nu, peppar peppar, jag är övertygad om att jag har träningen att tacka för det.
Men någonting känns lite snett och börjar dra på höger sida så innan det blev ondare kändes det lika bra att gå en gång.

Vi hittade på allt möjligt roligt idag, knäckte nacken, elektroder, ultraljud, nålar (!!!) och hårda armbågar på de ondaste ställena.
Hon var minst sagt förvånad över hur hård jag var i musklerna, det fanns inte en chans att knäcka till ryggen. Men det var ändå bra att få lite uppmjukat på högersidan, sen samma saker som jag egentligen vet - jag är "svankig" och måste tänka på tekniken mera, och träna upp magen mer, som hon sa - tänk sexpack! Haha!


Jag är mest förvånad över mig själv som svarar nej när hon frågar om jag är nålrädd, jag som egentligen hatar nålar. Men jag fick tre i rumpan i alla fall, aj aj aj. 

Nu ska jag träna och sola! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar