lördag 11 januari 2014

Trött lördag

Trött som tusan idag, känns som att kroppen inte funkar riktigt. Jag fick sova 2 timmar när jag kom hem från jobbet och sen var det uppstigning med min prinsessa. 

Vi åt jättemumsig frulle, proteinpannkakorna med lite smör i och kaffe. Pannkakorna är verkligen så goda! En portion, 3 pannkakor, innehåller 6 gram kolhydrater och 35 gram protein, inget gluten eller socker. Perfekt att Nellie också älskar dom :) 



Sen tog vi ett bad och la oss i sängen och såg på film, läs vilade för min del, Nellie är så "duktig", vi låg där i flera timmar och bara mös. 


Nu är vi fortsatt slappa, Nellie har gjort en smoothie till oss och vi har förflyttat oss till soffan. 

Inatt hoppas jag på mycket att göra så att jag får hålla igång, mina kollegor är förvarnade och jag hoppas på underhållning från deras sida :) haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar