onsdag 15 januari 2014

Onsdag

Jag sov lite sådär inatt, Nellie var pigg vid 4 och hon är förövrigt ganska krävande att sova med. Sover jag helt ensam är det oftast svårt också, får jag bestämma sover Nellie i sin säng och jag med en stor människa i min säng. 

Jag jobbade 06-14 efter att ha sovit mina få timmar och sen gick jag till SATS Stadshagen och sprang en timme, jag har känt träningsvärken sen gårdagens GRIT smyga sig på hela dagen så det var skönt att springa och sen stretcha ordentligt. 

Efter det hämtade jag lilla trollet och hennes kompis, Nellie lovar alltid sina kompisar pannkakor när dom kommer hit, bara att steka! Sen har dom röjt som aldrig förr i hela lägenheten, jag har försökt sortera bort deras minst sagt högljudda lek och duschat, plockat och gjort proteinpannkakor till mig själv. 

Nu är det mystajm innan Nellie somnar, vilket förmodligen tar mindre än 5 min. Jag är inte heller superpigg, ska dricka te och sova tidigt. Imorgon lever vi Svensson-liv då jag jobbar 08-17 och både lämnar och hämtar, spännande! Ingen träning hinns ju tyvärr med då men en hel del mys på kvällen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar