lördag 18 januari 2014

Lördag

Uppstigning halv  7 med extremt pigg dotter, jisses. Men det var lika bra, då hann jag äta frukost ett par timmar innan träningen.

Vi åkte till Odenplan och tränade Bodypump, Nellie pärlade och målade på MiniSats under tiden. Jag prövade mina X2U-tights också, väldigt sköna och tighta, perfekt att dom är ganska korta i benen då jag oftast måste vika upp byxorna när jag tränar för att jag är så kort. 
Enda minuset måste vara att det var så "oskön" midja på dom, hård och tight, osmickrande när man fortfarande är lite mjuk runt höfterna, haha. 



När vi kom hem var det uppfräschning på schemat, Nellie skulle på kalas och jag passade på att köra dagens Rutakut-övningar på badrumsgolvet. Nellie hejade på genom att berätta hur stor min rumpa var! 


Ungefär såhär kändes det när jag var klar, lovar att jag inte fick några komplimanger av Nellie då heller. 


100 poäng i veckan är målet, ett "pass" är 6 övningar x30 sek och det finns tre olika steg, 8, 12 eller 18 poängs-övningar. Spännande att se om jag ens kommer orka hålla på rutinen i 8 veckor, men det är målet!


Nu är Nellie på kalas, jag ska packa lite och om ett par timmar så går bilen ner till Linköping. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar