onsdag 8 januari 2014

Onsdag

Det var skönt att träna förut, då glömde jag att jag mådde så illa av detoxen. 
Jag sprang en stund på löpbandet, sen körde jag Trigger Point och sist CrossTraining. Riktigt jäkla asjobbigt. 
Gjorde bla 500 hopp med hopprep, 150 squats och 120 uppkast med en deadball mot vägg + djuuupa knäböj. 

Bra belöning dock! Smoothie till lunch när man tränar på Spårvagnshallarna. 
Avokado, banan, ananas, vassleprotein, frusen Skyr och rejält med ingefära, sjukt god! 

Jobbade ett par timmar efter träningen och skyndade sen hem med Julia och Nellie och åt middag, lax i ugnen med avokadomos och halloumi, väldigt gott, inte så jätte detox-vänligt kanske. 


Nu har jag och Nellie parkerat oss i soffan och ska se mina grymma kollegor i Tunnelbanan! 


Jag är helt slut, på ett skönt jag-har-tränat-sätt och inte trött för att man inte har gjort nånting. Älskar att vara igång! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar