tisdag 28 januari 2014

Fitnessguru

Började dagen med att lägga en beställning hos Fitnessguru på lite nya saker. Alltid farligt att ha internet och lite för mycket tid, eller att jobba med Tove, vi är ganska bra på att hetsa varandra till saker, haha! 

Men jag hittade massor bra saker, jordnötssmör med väldigt lite kolhydrater, älskar jordnötssmör, i smoothie, i yoghurt eller bara som det är direkt ut burken, nam nam!

Nytt protein, jag är så kass på att äta protein men jag vet att det är bra och det är ett bra mellanmål, hoppas bara på att det är någorlunda gott. 

PWO utan koffein, blir spännande! 


Nu hoppas jag på en snabb leverans så att jag får testa allt.

1 kommentar:

  1. Hahahaha, men det är ju iaf förbrukningsvaror! :) Nu kör vi, våren kommer bli så bra! :) Och smal.. haha

    SvaraRadera