onsdag 8 januari 2014

LCHF + detox

Idag började jag med min detox, ett litet "rör" blandas med vatten och det smakar allt annat än gott, haha! 


Jag kommer att göra min egen modell av detox, jag vill gärna hålla min LCHF när jag väl kommit igång igen men jag ska försöka att anpassa mig så gott jag kan. Det jag kommer utesluta helt är, rött kött, kaffe, svart te och alkohol. Jag ska försöka att äta så lite mejeriprodukter som möjligt också, men att begränsa mig till 3-4 ägg/vecka är omöjligt! 
En av huvudsakerna att tänka på är att inte äta kolhydrater och där är jag ju redan hemma. 

Åt precis en favoritfrukost, löskokta ägg med majonäs, nam nam! Nu ska jag till vax-Anna, träna en snabb dubbelklass och sen in och jobba ett par timmar. 


Saknar redan kaffe och känner av det första glaset, ont i huvudet, lite illamående osv.. Kommer bli en jobbig vecka men nyttig för min kropp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar