fredag 31 januari 2014

Träningsvärk deluxe!

Kan knappt röra mig känns det som, ont överallt, speciellt i ena axeln där det känns som att något har hamnat i kläm. Ska bli spännande att se hur jag klarar NTC eventet imorgon kväll! 

Jag lyckades sova ända till 15 idag och sen har jag spenderat eftermiddagen hemma hos min farmor, så mysigt, roligt och lite ledsamt. 
Hittade en bild på mini-me där hemma, precis innan de upptäckte att jag var glutenintolerant och fick i mig ungefär noll näring, därav mega-magen och mini-armarna. 


Efter farmor åt jag och Julia middag på Wagamama innan det var dags för mig att jobba. Vi åt massa gott, pork ramen, kyckling curry med pumpa, bäckfisk med chilli och smarriga juicer. ! 



Jag är fortfarande mätt! Inte så kolhydratsvänligt men som sagt väldigt gott och det är när man jobbar natt är det så jäkla svårt ibland. Nya tag imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar