fredag 17 januari 2014

Fredagsmys

Så skönt med en helt ledig helg, plus att det är en Nellie-helg, härligt! 

Jag har börjat helgen med en mysig morgon och sen ett par timmar på SATS Odenplan. Jag körde Triggerpoint, CrossTraining och Bodybalance, så himla skönt. 
Träning är bättre än alla lyckopiller i världen, nu är jag pigg och framförallt glad resten av dagen. 



Jag åt proteinpannkakor när jag kom hem, duschade och stretchade. Nu ska jag hämta hem min kärlek! 

Ikväll är det fredagsmys, ett fenomen som Nellie nyligen upptäckt, då vill hon ha bananglass (frysta bananbitar) eller cashewnötter :) perfekt! 

Imorgon ska vi till gymet på morgonen, sen ska Nella på kalas och efter det åker vi ner till Linköping över natten, ännu mer mys alltså! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar