söndag 5 januari 2014

Öland och nytt år!

Igår hämtade vi Nellie på Skavsta, direkt från Paris och vidare ner mot Öland. 

Så skönt att vara här och ha lite rehab och tid med familjen. Vi bara sover, läser, ser på film och äter och äter. Semlor, gott bröd och kakor. 

Jag är så laddad för att komma hem nu och börja det här året ordentligt. Jag har planerat matlistor, beställt hem mat till på tisdagkväll, planerat in en veckas detox och bokat in massa träningspass. 

Känner mig utvilad och mycket piggare, bortsett från mina onda öron som jag hoppas ska bli bättre av Ölandsluften. Hösten var minst sagt jobbig och jag behövde få vara ledig lite och vila mycket, det har jag verkligen kunnat göra! 

Nu ser jag fram emot en fortsatt bra vinter och vår med mycket träning och mys med mitt livs kärlek! 

Nu ska vi njuta av att inte göra nånting alls i två dagar till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar