söndag 1 december 2013

Champagnekväll

Igår var det dags för en ny champagnekväll hos Anna och Gustav, vi åt god mat, ostar och drack en jäkla massa champagne. Det var som vanligt hur trevligt som helst och jag skrattade så mycket att jag nästan gick kramp tillslut, precis vad jag behövde. 

Här är gårdagens kandidater, Tattinger Nocturne vann sist och fick vara med igen. Men igår blev den utslagen av Lanson, i alla fall av mig, väldigt god! 
En flaska Bollinger slank med sen också.. Tusen tack till alla i vårt härliga lilla gäng i alla fall, mycket roligt! :) 

Som vanligt kan jag inte sova så bra så jag somnade 4 och vaknade 9, onödigt. Jag ska gå upp och äta go-frukost till Nymo tänkte jag, om ett par timmar kommer N hem.

Får se om mini-SATS-gudarna är på min sida sen och låter mig träna GRIT Cardio!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar