tisdag 3 december 2013

Äntligen!

Idag har varit en jättebra dag, jag fick sova ordentligt, maten har varit bra och det bästa av allt - jag har tränat! Vet inte när det gick 2,5 vecka utan träning sist.. 

Började dagen, mitt på eftermiddagen med en av mina bästa frukostar, äggröra med chili, nam nam! 

Sen tränade jag innan jobbet, CrossTraining med en grym instruktör, jag var förvånad över mig själv och hur mycket jag orkade, så jäkla skönt att få svettas lite, eller mycket. Efter klassen sprang jag en halvtimme bara för att få svettas lite mer. 

Innan träning!

Efter.. 

Nu har jag ätit middag och har en natt på jobbet framför mig. Känner mig hög på mitt träningspass, pigg, glad och sjukt peppad. 

Imorgon ska jag köra Hot MOJO, det ska bli härligt med lite värme. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar