söndag 1 december 2013

Shopping!

Jag brukar aldrig ta med mig Nellie ut och shoppa eller knappt handla mat, för både hennes och min skull.
Men igår var hon på så himla bra humör och vi behövde en del saker så vi åkte till Fältöversten innan hon skulle till sin morfar. Helt lagom stort och inte så mycket folk. 

Hur som helst så hade vi supermysigt, Nellie fick bossa själv över mössa, vantar, skor osv. Med andra ord är allt rosa eller lila! 

Nellie har nästan uteslutande ytterkläder från PoP, grym kvalité! 

Vi hittade lite allt möjligt, nagellack, smycken, lördagsgodis, en topp till mig som Nellie tyckte var "så snygg asså mamma", så jag var tvungen att köpa den. 

Och påtal om att vara tvungen att köpa nåt så gick jag förbi en halsduk på Monroe lite senare igår som det i princip stod mitt namn på, så nu är jag varm om halsen hela vintern. 

Nu väntar vi lite med nästa shoppingrunda, vi är visst dyrare i drift än jag trodde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar