onsdag 18 december 2013

Ont

Ibland undrar jag hur gammal min kropp är, igår natt när jag gick upp för att hämta en ledsen Nellie så small det till i min höft. Så gårdagen spenderade jag lite smålullig på Citodon innan jag skulle jobba kvällen, idag känns det bättre men ändå ont. Jag haltar fram mitt bästa, haha.

Jag har inte tränat utan bara jobbat känns det som, ska bli så skönt att vara ledig tre dagar nu i helgen. Skulle behöva ligga still och inte röra en muskel men det vet jag inte kommer hända, har sovit så extremt lite senaste månaderna och nu börjar det ge sig till känna lite.

Ungefär såhär trött känner jag mig!


Men men, efter jobbet idag ska vi åka till Skavsta med Nellie då dom flyger till Frankrike tidigt imorgonbitti, det känns jättetråkigt såklart, kommer sakna henne tusen miljoner som hon själv säger. Men när hon kommer hem om 2 veckor hämtar vi henne på Skavsta och åker ner till älskade Öland i ett par dagar, det ska bli helt underbart att komma dit och bli lite ompysslad av mormor och moster. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar