fredag 6 december 2013

Fredag!

Började med att sova ungefär 3h inatt, sen åkte jag till Ulla och fixade fransarna, äntligen! Jag sov en stund medan hon höll på och nu är jag flört-redo igen. 


Passade på att julklappsshoppa på vägen hem, min lilla önskar sig en yogamatta och en stjärnkikare, ska nog kunna hitta nåt mer som passar henne. 

Jag hade varit snäll tydligen för jag fick en LED-lampa och gelélack, roligt pyssel för mina naglar. Får se hur länge det håller nu. 

Nu har jag precis hällt i mig nån form av energi, är så icke-hungrig man kan vara men nånting måste jag kunna träna på.  
Yoghurt, kokosolja, rå kakao och lite hampaprotein, lyxigt och väldigt gott! 

Ska som sagt snart åka iväg och träna, ABSolution och sen springa lite tänkte jag, jag har aldrig testat den klassen förut så det ska bli kul. 
Med tanke på att jag redan har vidrig träningsvärk i magen så blir det här säkert en utmaning! 

Hittade en nytt träningslinne som jag helt hade glömt, underbart skönt med inbygd BH, från Nike såklart. 

Efter träningen är det dags att påbörja helgens 36 jobb-timmar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar