söndag 15 december 2013

Nespresso!

Idag har vi haft lite mini-jul och födelsedagsfir hemma hos pappa, dom åker till Thailand imorgon och möter upp Emma, inte avis alls jag lovar. Det hjälper verkligen att min pappa är retligast i norra Europa också, eller inte. Men mest avis är jag på att dom får hänga med Emma, det vill jag också! 

Jag fick i alla fall jättefina presenter av resterande familjemedlemmar, en ny Nespresso-maskin, en U Milk, min gamla har nästintill lagt av så det var på tiden. Av Emma fick jag fina kaffekoppar till, också från Nespresso. 



Mest bortskämd av alla är ändå Nellie, hon fick en helt hög paket, bland annat en yogamatta och en stjärnkikare som hon har önskat sig. Även en hel drös med kläder, hårspännen, en ny säng som ska inhandlas på torsdag, böcker osv. 



Och sen fick vi underbar tårta, Gateau är tradition och den här var riktigt god, browniebotten, apelsinpanacotta och choklad&kanelmousse, nam nam. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar