lördag 30 november 2013

Lördag

Skärpning nu! Jag kommer inte må sämre av att träna och äta bra igen är en sak som är säker. 

Vi åt äggfrukost och städade lite på morgonen. 

Sen gick vi till gymet för att köra Soma, tyvärr var mini-SATS fullt så vi gick hem igen, både jag och N blev minst sagt sura, en rejäl dos endorfiner var precis det jag hade behövt! Men det blev en PW i alla fall! 
Tror att jag får noll fantasi-poäng för lunchen men det var gott och väldigt LCHF-vänligt. 

Ser fram emot kolhydrats-avvänjning lagom mycket. Kommer bli lika kul som vanligt, men nödvändigt! 

Nu ska vi lördagsshoppa, skor till N och mössa till mig. 
Sen ska N sova hos sin morfar och jag och J ska på champagne-kväll, det ska bli så himla mysigt! Tar det försiktigt med avvänjningen med andra ord.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar