måndag 4 november 2013

Måndags MOJO

Började dagen med en PW och sen hann jag hem och duscha innan det var dags för naprapaten. 
Det är så mycket bättre nu än för en vecka sen när jag knappt kunde gå, idag knådade och knäckte hon igenom ordentligt, är fortfarande superöm och det känns som jag har stora blåmärken. 
Men det var skönt och det släpper mer och mer, har fått övningar som jag ska göra nu i två veckor och jag hoppas att jag kan hålla det värsta borta om jag är duktig och kör dom varje eller varannan dag.

Efter besöket hos Sofia mötte jag upp Elin för lunch på Hemma Vasastan, jättegott och mysigt! Blev perfekt med en promenad till Spårvagnshallarna sen för ett pass Hot MOJO, första träningen på typ 8 dagar! Det gick väldigt bra och jag känner att jag har blivit så mycket smidigare sen jag började med yoga, svettigt såklart men skönt :) 

Drack min underbara smoothie från SqueezedUp påväg till jobbet sen och här är jag nu. Har ätit en enorm lax-sashimi, nam nam! 

Det kommer bli så skönt att sova sen efter den här dagen, men innan jag somnar ska jag blanda ihop min första chia-pudding till frukost imorgon. Spännande! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar