söndag 10 november 2013

Hälsomässan

Igår var jag och Julia på Hälsomässan hela eftermiddagen, det var jättetrevligt! 

Jag hade hoppats på lite träningskläder men det fanns tyvärr inte så mycket, kanske lika bra det med tanke på hur lätt jag faller för träningskläder.. :) 

Men vi hittade massa annat kul, vi provade allt möjligt, träffade trevliga människor, blev blodgivare och köpte lite nya matgrejer. 
Det fanns jättemycket LCHF och lowcarb grejer, tyvärr så bakar jag inte så mycket LCHF, bröd, kakor osv. Men det fanns färdiga frysta pajer från LowCarb, kunde inte bära med mig dom tyvärr men jag ska försöka få tag på dom någon annanstans. 

Frystorkade jordgubbar, nudlar, bars, protein. 
Kokosolja, med smak, raw kako, kakao-nibs, sweet drops med chokladsmak och Free nut butter - smakar precis som världens godaste jordnötssmör men är gjort på solrosfrön! 

Nu ska jag göra nån spännande frukost med alla mina grejer, imorgon ska jag göra en ny choklad-chia med sweetdrops och se hur det blir. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar