onsdag 16 oktober 2013

Stress

Har så svårt att koppla av och koppla bort mitt huvud. Jag känner att min kropp är helt slut men jag kan inte sova eller slappna av, känner mig stressad, orolig och andra tråkiga saker. Hoppas på en snabb höst-dipp som snart är påväg uppåt! 

Idag efter jobbet fixade jag upp lampan och bordet, det blev superbra! Nu är det bara resten kvar, tvn ska upp på väggen, ny tvbänk, bokhyllor, tavlor.. 

Kom in från förrådet för en stund sen efter att ha fixat undan alla kartonger från möblerna, kommer in och möts av den här synen. 
Ett stycke nattpigg, ruffsig Nellie! Hon somnade dock på 30 sekunder i soffan och ligger i sin säng nu. 

Min tur att provligga soffan lite och varva ner, ska snart göra de andra tjejerna sällskap i sängen. 

Imorgon är det storstädning, AW med jobbet, eller BW (before work) då jag ska jobba natten sen. Efter den väntar 4 lediga dagar, skönt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar