torsdag 24 oktober 2013

Cupcake-torsdag

Imorse när jag kom hem så kom Nellie springandes ut i hallen med håret åt alla håll, så mysigt! Var uppe med henne en stund innan sovdags, men jag sov inte så länge eftersom att jag är ledig inatt. 

Har varit ute och gått, men jag har fruktansvärt ont i ryggen, är lite rädd för ryggskott, skulle bli nummer fyra isåfall, värsta som finns! 
Hann tvätta sängkläder och göra lasange innan dagishämtning också, skönt att få lite ordning innan helgen när jag ska jobba. 

Nellie ville baka efter föris så det gjorde vi, vaniljcupcakes, skulle tagit rätt plåt, haha, med hallon och vit choklad i. 

Och sen citronfrosting, rostad kokos och marshmallows, jättegoda, vi är nöjda! 


Nu har Nellie kört ett yogapass med mig, hon älskar verkligen yogan hon gör varje onsdag, perfekt sätt att slappna av lite, nu - fikadags! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar