fredag 4 oktober 2013

Kanelbulle!

Vaknade och var helt slut av alla mina drömmar, på sista tiden drömmer jag väldigt mycket och väldigt verkligt, jobbigt. 

Jag gjorde ett ryck hemma och städade lite, bra för mitt psyke att få lite ordning och reda! 
Sen åkte jag till sjukgymnasten, hon hade tre ord att säga, TA DET LUGNT! 
Ingen träning som gör ont och låta det ta den tid det tar. Får se hur det går.. 

Efter en enda lång tillrättavisning så köpte jag gofika på gamla favvo-stället Ett bageri och gick till Emma! 

Investerade i ett par nya hörlurar också, on-ear, skönt men fult? Efter att ha prövat alla in-ear kom vi fram till att inget annat funkar på mina små konstiga öron! 

Nu ska jag handla vin och fredags-outfit, lyssna på pod och sen gå på kalas! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar