måndag 28 oktober 2013

Måndag och värdelös rygg

Var såhär pigg imorse, glad att vara hemma efter jobb helg! 

Sov nån timme på soffan och några i sängen, sen kom pappa, Julia och Nellie hem med lunch. 
Nellies foton från förskolan kom idag också. 

Lilla glada trollet! 

Innan det blev mörkt och började regna gick jag och N en promenad till Xoko på St Eriksplan och fikade med Emma och Therese. Lilla bossen önskade choklad-fika och det blev det, choklad och passionstårta. 

Nu har vi precis kommit hem, det blir en kväll i slow motion känns det som. Jag har så otroligt ont i ryggen, kunde knappt gå med vagnen förut och får domningar i benen och fötterna. Hittills har jag kunnat ignorera det och så har det blivit lite bättre under nätterna men nu verkar inte ens den metoden funka.. Dags att ta tag i det och låta någon hjälpa mig. 

Inatt på jobbet lyssnade jag på Melissa Horn i 12 timmar och idag har vi lyssnat på nya skivan säkert 5 gånger, Nellie sjunger med till nästan alla låtar, haha! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar