fredag 7 februari 2014

Fredag!

Jag erkänner, jag älskar mitt jobb men idag var det fruktansvärt skönt att gå hem! Men jag har haft en väldigt trevlig fredag med mina kollegor. Ett par dagar ledigt kommer dock att göra underverk med mig känner jag. Få lite ordning på maten, träna ikapp lite, piggna till och sova. 

Ikväll har vi haft besök från världens alla hörn här hemma och ätit jätteglad middag och chokladpudding med vispgrädde, hur gott? 

Nu ska jag lägga mig och läsa, det är ett bra tecken. Jag har alltid älskat att läsa ända sen jag lärde mig och är en riktig bokmal! Nu är det tyvärr säkert ett halvår sen jag läste en hel bok, jag har inte riktigt haft ro att göra det. 
Men nu har jag laddat ner ett par av mina gamla favorit-böcker som jag tänkte läsa i helgen. Älskar att läsa om böcker! Mina absoluta favoriter har jag läst säkert 5 gånger. 

Ikväll blir det en Denise Rudberg bok, älskar alla hennes böcker. 

Som sagt, att jag kan läsa igen är ett väldigt bra tecken och helt underbart för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar