söndag 14 juli 2013

Söndag och delmål!

Idag har varit en riktigt slö söndag, jag vaknade 2 och hann städa lite innan Anton kom hem från Tyskland. Då tog vi en PW och handlade lite mat, vi har ätit hamburgare och tittat på film. Jag ska försöka att vara vaken ett par timmar till i alla fall, jag ska jobba natt imorgon igen nämligen! 

Nu har snart mina blåsor läkt, 2 dagar till kanske. Jag tänkte ta en PW eller springa imorgon bitti och på kvällen ska jag köra ett pass cirkelfys - längtar! Det var länge sen jag körde ett ordentligt styrkepass. 

Nu har jag tre veckor kvar att jobba innan min semester och jag har ett delmål som är 2,4 kilo bort och jag hoppas att jag når det till semestern. Jag har kört min periodiska fasta i 3 veckor nu och det känns så bra, jag trivs verkligen med det. Kämpa kämpa! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar