tisdag 9 juli 2013

SATS

Idag sov jag riktigt länge, ända till 11, så skönt! Sen var det ut och springa som gällde, avslutade rundan med apoteket och köpte lite plåster för blåsor. 
Det var riktigt jobbigt idag, lyckades pricka in alla mina spring-intervaller på vidriga backar så jag var helt slut när jag kom hem. 

Då bakade jag LCHF-klubbens bröd och åt go-mackor till lunch, en med mosad avokado och en med ägg. 


 Det vart riktigt gott men jag tror inte att jag kommer göra det till en vana att betala så mycket för bröd!

Jag provade även en ny dricka, den var god, kul med ett alternativ till LOKA och cola light.

Nu är jag på jobbet och funderar starkt på att teckna medlemsskap på SATS. Det verkar så mycket bättre, både utbud, lokaler och andra tjänster, de har tex. vattenpass på vissa anläggningar, barnpassning nästan överallt upp till 11 år och inte stängt på sommaren. 
Någon som kan ge någon feedback på SATS? 


Problemet är att jag har ett kort på Friskis som håller året ut, skulle vara perfekt om någon ville ta över det! Någon som är sugen? 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar