måndag 8 juli 2013

PW-mys!

Igår gick jag och syster en 2h promenad som vi avslutade med ett dopp! 

Idag var det dags igen, jag mötte 3 kompisar i Gullmarsplan och gick 2h som vi avslutade med att springa uppför en helt vidrig backe! 

På onsdag är det dags för samma runda igen, men med picknick och dopp efteråt, härligt! 
Så mysigt att göra lite "vardagssaker" nu när jag jobbar så mycket. 

Måste dock ut imorgonbitti och fixa skavsårsplåster för blåsorna under mina fötter är inte nådiga. 
Imorgon är det nämligen morgon-löpning!

Juste, vi planerade en tjej-klassiker 2014 också, spännande, utmanande, läskigt och väldigt roligt. Jag är pepp! 

Starka tjejer! 

1 kommentar:

  1. Hej Cajsa!

    Hittat några plåster än?

    Jag heter Per och hjälper företaget Salvequick med information om deras plåster. Vi har valt ut några bloggare som får pröva Salvequicks skavsårsplåser för fötterna – Salvequick Foot Care. Perfekt för onda fötter på joggingturen eller sommarfesten.

    Du är alltså en av bloggarna vi valt så nu undrar jag om du skulle vilja testa några plåster? Maila mig i så fall din adress så kommer genast ett paket på posten!

    Och fortsatt lycka till med träningen!

    //Per Sangrud för Salvequick (per.sangrud@voxpr.se)

    SvaraRadera