lördag 24 augusti 2013

Trött

Igårkväll tog jag mig ut, hoppade över Citodon och drack vin och åt jättegod middag på Råkultur, ett favvo-ställe!

Tyvärr fick jag ganska ont utan tabletter men det var skönt att slippa snurret. 

Idag har jag varit på Djurgården och hängt i vår båt med pappa, LCHF-loppet startade precis vid båtklubben, roligt att se på men tråkigt då jag var anmäld men inte kunde springa. 

Jag blev så trött efter några timmar i båten, vi grillade, solade och drack kaffe, så jag kom hem för en stund sen. 
Totalt livsfarligt att åka kollektivt med armen! Jag var på helspänn hela tiden, ska undvika rusning i fortsättningen. 

Nu är jag full med Citodon igen och tillbaka i soffan, så tråkigt. Armen känns inte bättre och huvudet vill bara ut och göra saker men hela kroppen skriker nej.
 
Emma kommer hit sen med mat och mys i alla fall, tur att jag har en sån snäll familj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar