onsdag 21 augusti 2013

Första inlines-turen!

Igår skulle vi testa våra inlines för första gången jag och Tove. 

Det var väldigt ostadigt och skrattigt i början men sen släppte det lite i alla fall och vi åkte ganska bra tycker jag! 

Jag gjorde en liten vurpa och satte i handen bakom mig, vi åkte vidare men på kvällen gjorde det så ont i armbågen att jag bara skrek rakt ut. 


Ett sprucket ben vid armbågsleden blev domen efter kläm, känn och röntgen. Mitella, medicin och sjukskrivning ska tydligen bota mig! 

Så nu är jag enarmad, såklart höger jag landade på också. Har haft en hemsk natt, vaknat hela tiden, haft fruktansvärt ont och inte kunnat röra mig. 
Nu är jag uppe och har lyckats tvätta håret och klätt på mig, ska följa med familjen till farmor sen, måste hämta ut medicin också! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar