tisdag 29 juli 2014

Sats Bromma

Efter att ha blundat till och från sen 7 kändes det lagom att gå upp vid halv 12 och istället gå ner till Sats.
Träna ute idag känns förenat med en svimningsattack mitt i löpsteget.. 

Jag testade mina nya kompressionsbyxor från Reebok, älskar smällkaramellskänslan! 


Jag hade noll planer för träningen idag, jag började med 
-20 min intervaller på löpbandet med 5% lutning
-1000 m rodd

-dra rep 50 m
-blandade magövningar 50 reps

X5

Sen drog jag några hundra meter till i repet, jag som aldrig kör maskiner älskar den här! 



Jag piskade på mina fotleder bra också när jag försökte få till mina double unders, skyller på hopprepet..


Riktiga ful-svett-bilder men nu mår jag tip top istället! 
Frukost nu och sen 14 timmar jobb. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar