söndag 20 juli 2014

Mördarpass!

Jäklar vilket pass vi körde idag, det kändes nog jobbigare än det var eftersom att jag var så slut, jag kände att jag inte hade nånting kvar att ge. Vidrig känsla när huvudet orkar mer än kroppen. Men det var roligt och skönt! 

Vi körde först med skivstången, nedanstående kombo i 7 varv utan att släppa stången. 
  • Power Clean
  • Front Squat
  • Push Press
  • Back Squat
  • Push Press
X5

Jag började på 20 kg och slutade på 27,5. 

Sen körde vi, for time; 

10 pull ups
15 push ups
20 sit ups
25 squats 

X5 

Jag älskar att hetsa lite extra på slutet så vi körde 10 snabba burpees! 


Så jäkla trötta och glada! 

Nu är jag hemma och har gjort lite mat, kanske inte den bästa men godaste. Protein och bananplättar med pumpafrön, med lite färska hallon och kokosgrädde. 


Jag har kört utan mejerier nu i 5 dagar och det funkar riktigt bra, jag gillar paleo! 

Nu ska jag duscha, stretcha och lägga mig på spikis ikväll igen. 
Imorgon ska jag åka till Göteborg över dagen och hämta hem mitt livs kärlek och gå på Liseberg hela dagen! :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar