tisdag 22 juli 2014

Detox dag 1

Det här är ingen lek kan jag konstatera efter en dag, fy fan rent ut sagt vad dåligt jag mår! Jag försöker tänka att det är all skit som lämnar kroppen och om jag mår såhär dåligt av att vara utan kaffe, som jag främst tror att det här beror på, så är det nog ganska nyttigt för mig att vara utan det i tre dagar. 

Men nu är strax en tredjedel gjord i alla fall, väldigt skönt. Jag har druckit 4 smoothies idag, massor med citron vatten och vanligt vatten och detox-te. Jag känner mig trött, tung i huvudet, lite illamående, tom i magen och konstant kissnödig. 

All detox aside så har vi haft en jättemysig dag, vi var och badade i Björkvik. 


Här är en av dagens mumsiga smuttes, den här var med; 
Päron
Banan
Spenat
Selleri
Citron
Cayennepeppar
Gurkmeja
Aloe vera

Betyg 2/5, inte sådär jättemumsig! 


Vi har gått ett varv runt Kungsholmen också, och stannat på utegymen, Nellie får inte riktigt till det med sina pull ups än, inte jag heller för den delen. 


Nu ska jag skynda mig att sova så att det kan bli morgon och förhoppningsvis så mår jag mycket bättre imorgon också! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar