torsdag 27 februari 2014

Torsdag

Om jag var trött igår är jag helt slut idag, men sista jobbdagen innan ledig helg så om några timmar checkar jag ut härifrån! Då ska jag hem och styra upp allt inför imorgonbitti, packa, städa lite, tvätta osv.

Tyvärr hann jag inte med någon träning idag men jag känner att fastan har gett utdelning, jag känner mig direkt mer slimmad och aldrig svullen. Plus att jag ganska fort blir av med lite vätska och sånt, en mini-kickstart med 1,5 kg minus på tre dygn.

Nu ska vi till Öland över helgen och jag vågar inte lova någon strikt LCHF, kan hända att jag blir arvslös då nämligen.. Men på måndag börjar fastan igen, 1 vecka till att börja med och lika strikt LCHF som den här veckan, knappt några mejeriprodukter alls och inga andra "onödiga" kolhydrater. Det har varit tufft som fa-an alltså, jag har varit nära att trycka i mig närmsta macka/bulle/godis/pasta/you-name-it ungefär 100 gånger på dom här dagarna.
MEN, klarar jag det inte nu, när ska jag då klara det? Lika bra att bara ge sig fan på det, det är skönt att jag har min evigt svurna LCHF-partner Tove som förstår hur det känns, plus att vi kan peppa och hetsa varandra till det mesta!
Jag är sjukt taggad på den här våren även om jag känner nu hur jobbigt det kommer bli, men det kommer också att ge utdelning. 1 april ska ni få se bildbevis hoppas jag :)

Första och sista gången jag och Tove åkte inlines, "det där" behöver vi inte prata om, här ser vi sportiga ut i alla fall! Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar