onsdag 26 februari 2014

Onsdag

Herregud vad jag har varit hungrig, ända sen jag "slutade" äta igårkväll, så det var helt fantastiskt med frukost idag. Jag gjorde blåbärsgröt och kaffe, gröten ser riktigt läbbig ut men den är såå god. Nam nam nam!


2 ägg, 1 dl grädde, 1 msk kokosmjöl, blåbär, lite sötströ och sen koka upp, lite smör på, skulle kunna äta det varje dag.

Jag är så seg i kroppen, har förgyllt min underbara frukost med att betala räkningar och köpa nya fonder, det sistnämnda är ju roligt men det andra hade jag kunnat slippa.
Det ska bli så mysigt att få en eftermiddag med Nellie innan jag ska jobba natt igen. Tänkte hinna med ett Bodybalancepass innan också.

Två jobbpass kvar och sen åker vi till Öland, jag längtar massor!

 
 
Sommar på Öland :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar