söndag 23 februari 2014

Söndag

Så! Det har inte blivit så mycket av varken bloggning eller träning senaste veckorna. Men det känns som att bara att ha fått sett solen i två dagar ger en hel del energi :) älskar att det känns som vår i slutet av februari. Jag och Nellie tog en promenad hem till pappa idag, i vårjacka och gympaskor!

Nu är vi hemma igen och har precis badat, Nellie ska snart sova och jag ska ha söndagsmys.
Imorgon ska jag jobba natt igen så det är bäst att hålla sig vaken ett tag. Det verkar dock inte vara något problem för mig, jag har knappt kunnat sova alls de två senaste nätterna, jag ligger bara och vrider mig, och tänker, och vrider mig, och tänker lite till. Tills jag blir så trött på mig själv att jag somnar tillslut, måste bara fatta ett beslut och hålla mig till det kanske.

Imorgon hoppas jag på lika fint väder som i helgen så att jag kan ta en lång PW och sen träna innan det blir mörkt!


Snart är det såhär varmt igen, Ölands-PW :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar