lördag 1 februari 2014

NTC Tour

Igår var jag och Tove på NTC Tour i Globen, jag är glad att vi kom iväg, jag var så himla trött efter nattens jobb och lite sugen på att vara hemma, men det var grymt kul! 



Vi körde 4 klasser, NTC Gym, Dance Fusion (haha), Urban Yoga och NTC HIT. Allt var riktigt bra förutom dansen då kanske men det berodde nog mest på mig själv och min icke existerande feeling så att säga, haha, förstår inte vad som hände, jag som dansade när jag var yngre. 

Vi var tvungna att shoppa lite också såklart, inte så lite heller, jag lovade dyrt och heligt att det inte skulle bli en just dyr historia men men.. Mycket snyggt blev det och NU är det verkligen köpstopp, på riktigt, Tove du är med på det också? 

Riktigt bra event i alla fall, bra uppstyrt, roligt att se nästan alla "mina" SATS-instruktörer där som peppade! :)

1 kommentar:

  1. Jag MÅSTE, va med på det! Jag måste leva på nudlar efter våra inköp! Hahaha, nej men strikt LCHF, träning och köpstopp känns väl som bra idé i feb! :)

    SvaraRadera