onsdag 23 juli 2014

Detox dag 2


Jag måste erkänna att den här dagen har varit enklare än igår, jag har inte varit speciellt hungrig utan mer sugen, på allt, och lite tung i huvudet. Mot kvällen blir det definitivt värre och jag längtar efter att få gå och sova om ett par timmar.
 
 
Jag har hittills dragit i min fyra smoothies, en hel del vatten och detox-té. Jag skulle behöva lite kokosvatten också för att få tillbaka lite energi efter all värme.
 
Idag har vi varit vid Smedis och badat några timmar och när vi kom hem sov resten av huset så då passade jag på att ta en kort löprunda på 3 km, men de 3 jobbigaste kilometrarna i hela mitt liv, herregud! Jag var brandbilsrör i flera timmar efteråt..
 
 
Jag bjussade min detox-vän på en smutte på jobbet, fest! Vi lyckades muntra upp oss själva i all hunger genom att boka en resa i höst, en riktig dröm resa för oss, wiiiie :)

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar