onsdag 26 juni 2013

Tredje rundan

Imorse sprang jag min tredje runda, varje vecka "ska" man springa samma program tre gånger är tanken. 
Men så länge jag är sugen och inte har ont någonstans så springer jag varje dag, något måste man ju ändå röra på sig varje dag! 
Speciellt med det jobbet jag har, kroppen måste få jobba lite och komma igång, inte bara huvudet! 

Det är så jobbigt men ändå så skönt att springa, jag blir löjligt andfådd. Längtar tills det släpper! 



Periodiska fastan går superbra! Noll sötsug och mitt mål på 4kg minus på de här två veckorna känns genomförbart! 

Slutade 22 istället för 24 idag så jag fick en riktigt "lång" kväll, ska somna tidigt nu och hoppas att mitt lilla troll vill sova länge imorgon. 

1 kommentar:

  1. Du är så duktig med PF, jag är sämre! Men nattveckorna ställer till det! Heja heja 4kg grejar du galant!

    SvaraRadera