fredag 8 november 2013

Lyxfredag!

Började dagen hos vax-Anna på Engla kliniken, hon var som vanligt underbar och öppnade tidigt för att hinna med mig som ville omboka i sista stund :) 

Sen tog jag en promenad från Djurgårdsbron till SATS Stadshagen, passade på att lyssna på poden, inte lika sorglig den här veckan bara rolig, passade mig perfekt! 



Tränade den jobbigaste klassen jag nånsin tränat, GRIT Cardio. Ville dö efter 5 minuter men det ville nog alla, är sjukt nöjd att jag klarade det så pass bra som jag gjorde. Men jag har typ redan träningsvärk, blir spännande på Soman imorgon! 



Efter träningen tog jag en kaffe på jobbet och väntade på Ulla, följde med henne hem och fixade fransarna. Jag är supernöjd och älskar verkligen att ha fransar! 


Nu är jag påväg till Julia för lite vin och middag med tjejer, som sagt - lyxfredag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar