torsdag 21 november 2013

Chefen är hemma!

Skönt att slippa fatta besluten här hemma nu när Nellie är hemma! 

Igår beställde hon pannkakor och idag blev det köttbullar i tomatsås med pasta och enligt Nellie gör mamma världens godaste köttbullar och tomatsås, helt rätt! 

Och som vanligt när Nellie får bestämma allt så bakade vi, synd att varken hon eller jag så gärna äter det vi bakar, tur att jag har fina kollegor att bjuda! 

Idag gjorde vi saffranskaka med kanelkrisp! God och julig :) 

Hämtade även ut en låda med vår favvo - frystorkade jordgubbar! 
Nu klarar vi oss ett tag! 

Nellie säger att hon mår dåligt och har ont i huvudet, hoppas att hon bara är trött efter allt röj på föris. 

Själv har jag inte tränat sen i fredags och känner mig helt värdelös. Men jag måste orka också, sakta men säkert. 
Imorgon vill Nellie göra "nåt kul" på sin lediga dag, nåt kul för henne var tydligen - bio, gymmet eller museum så jag kanske får släpa mig till gymet. Lilla tokfia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar