torsdag 9 januari 2014

Dag 2

Idag har jag mått "som vanligt" och inte känt av detoxen speciellt mycket, förutom att jag varit väldigt trött. 

Efter Mojon hade jag hemma-spa och badade, gjorde inpackningar, ansiktsmask och en egen socker-scrub med kokosolja och socker. Så nu är jag mjuk och len och luktar kokoskaka, haha! 


Jag har nog inte ätit så detox-vänligt idag heller tyvärr, ägg, lax-sashimi och underbara fårost-bollar som Julia hade med sig hit ikväll! 

Hon hade även med sig lite andra saker! 


Godaste Questbaren om ni frågar mig, har inte testat alla men många. 


Och en enorm burk med protein-pannkaks-mix! Har inte provat någon innan då de ofta innehåller "mycket" kolhydrater, men den här har bara 5gram/portion, ska testa imorgon bitti med lilla skrutten! 

Nu är jag sjukt trött och har jordens träningsvärk i framsida lår, kan knappt gå. Ser fram emot Bodybalance och Bodypump imorgon innan natt-helgen börjar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar